Pomoc prawna przedsiębiorcom na UO UW
Szanowni Państwo,
Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego powstał w 2008 roku w celu realizacji i propagowania idei edukacji przez całe życie, zgodnie z misją Uniwersytetu Warszawskiego. Jest najstarszą tego typu instytucją
w Polsce, prekursorem i liderem sektora kształcenia ustawicznego.
Na czas zawieszenia zajęć stacjonarnych, działania Uniwersytetu Otwartego UW przeniosły się do sieci. Wielu
z naszych Słuchaczy prowadzi działalność gospodarczą lub wykonuje wolne zawody. Z tego też powodu dostrzegamy potrzebę podjęcia aktywności, która może ułatwić tej grupie start w „powirusowej" rzeczywistości, która nie będzie zapewne dla nich łatwa. Aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby Słuchaczy, chcielibyśmy wystartować z kampanią, która pozwoli uzyskać odpowiedzi na pytania z zakresu prawa pracy lub też z innych dziedzin prawnych, związanych bezpośrednio z sytuacją, w której się znaleźli.
Uniwersytet Otwarty UW zwraca się z prośbą do Państwa o przyłączenie się do kampanii w roli Ekspertów. Bardzo nam zależy aby wiedza, którą przekażemy była rzetelna i merytoryczna.
Podstawowe założenia kampanii:
- Kampania będzie realizowana na profilu Uniwersytetu Otwartego UW na Facebooku,
gdzie stworzymy przestrzeń dla Słuchaczy - będą mogli zadawać pytania,
na które będziemy odpowiadać. - Otwarci jesteśmy również na tworzenie wpisów rozpowszechniających wiedzę
z określonego tematu. - Uniwersytet Otwarty UW odpowiadać będzie za część administracyjną, reklamową
i graficzną, w tym zbieranie pytań i przekazywanie do Ekspertów. - Eksperci będą odpowiedzialni za część merytoryczną.
- Odpowiedzi bądź wpisy Ekspertów będą podpisane z imienia i nazwiska, chyba, że ktoś
z Ekspertów nie będzie sobie tego życzył. - Udział jako Ekspert w Kampanii jest pro publico bono.
Jeżeli mają Państwo inne pomysły bądź uwagi to z chęcią się z nimi zapoznamy. Będziemy wdzięczni za każdą formę wsparcia.
Zgłosić się do kampanii można przez wiadomość na anna.apanowicz@uo.uw.edu.pl z informacją w jaki sposób Państwo są w stanie włączyć się w kampanie (odpowiadanie na pytania Słuchaczy i/lub stworzenie wpisu bądź własne inicjatywy) oraz zakres merytoryczny, z którego mogą Państwo pomóc.