Poprawiony Projekt Regulaminu Wydziału Prawa i Administracji
Szanowni Państwo, Drogie Koleżanki i Koledzy!
Na niniejszej stronie możecie Państwo pobrać poprawiony projekt Regulaminu Wydziału (w wersji pdf i doc). Zmiany w projekcie są wynikiem dyskusji na szczeblu ponadwydziałowym oraz autopoprawek Kolegium WPIA UW.
W stosunku do projektu z dnia 20 października wprowadzono następujące zmiany:
- poprawki techniczno-legislacyjne w: § 3 ust. 2 i 3; § 4 ust. 2 i 6; § 5 ust. 1, 3 i 4; § 13 ust. 4; § 14 ust. 2; § 15 ust. 2 pkt 2 lit c.; § 22 ust. 1 pkt 2; § 23 ust. 1, 2 i 6; § 27 ust. 1; § 28 ust. 2; § 29 ust. 1; § 35 ust. 2-4;
- zamieniono miejscami treść § 6 i § 20, nadając nowy tytuł Rozdziałowi 7;
- skorygowano § 16, uzupełniając o stosowne treści § 14 ust. 1 pkt 16;
- zrezygnowano z regulacji dotyczących Komisji oceniającej (dotychczasowy § 18);
- wprowadzono regulacje dotyczące Komisji ds. Zatrudnienia (nowy § 18);
- wprowadzono niepołączalność funkcji kierownika katedry/zakładu z funkcją Dziekana albo prodziekana § 20 ust 4;
- zmieniono sposób wyboru kierownika katedry § 21 ust. 2-4;
- doprecyzowano przepisy intertemporalne § 37 ust. 4-6 oraz 8-9.
Wszystkie zmiany oznaczono w tekście kolorem czerwonym.
Tak jak poprzednio załączamy kartę propozycji zmian do projektu, jak również Zarządzenie nr 110 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 30 września 2019 r. w sprawie trybu przygotowania regulaminów jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.
Uprzejmie prosimy o zgłaszanie poprawek na załączonej karcie do dnia 5 listopada. Prosimy o zwrócenie uwagi na konieczność osobnego zgłaszania poprawek, tj. poprawka do każdego zagadnienia powinna zostać potraktowana jako osobna „propozycja” i posiadać wypełnione pola „autor, paragraf(y), opis zagadnienia, propozycja sformułowania przepisu, uzasadnienie, zgodność z wymienionymi aktami”.
Z najlepszymi pozdrowieniami
Kolegium Dziekańskie WPIA UW